måndag 7 april 2008

En sådan där blogg du vet...

I dag kom min Darin-on-tour - tröja väl till användning. Det är luva på den! Mitt hår har nämligen liknat en morot i dag, i alla fall toppen på huvudet. Nu har jag dock färgat det igen. Så nu är det typ rödbrunt och ser helt okej ut. Känns dock inte riktigt som jag, och ska därför färga det igen.

Känner mig småtrött och lite ångestfylld. Men, Emelie gjorde mig glad! Hon är söt hon. Mina vänner är de sötaste!

Vet du vad, den 15 april börjar MITT älskade Desperate Housewives! Herregud, som jag längtat efter det hela vintern! FINALLY! Kommer att vara helt hyper nästan tisdag alltså då det börjar. För det är bäst, säg inte emot! För då blir Emma arg.

Ibland skriver man bloggar man egentligen inte vet varför man skriver. Detta var en sådan, bara så du vet.

Inga kommentarer: