söndag 2 mars 2008

Words Don't Come Easily

Jag har ont i magen, känner mig allmänt nere och har lite smått ångest. För första gången på mycket länge vill jag inte till skolan. Eller, jag vill men ändå inte. Usch.

Satt och spelade gitarr förut i dag. Har blivit rejält beroende om man säger så. När jag kom ut från mitt rum förut efter att ha spelat i säkert en timme säger mamma: "Du börjar bli duktig nu." Kan väl diskuteras, men det är verkligen kul, så nu förstår jag dig mycket väl, Sofie. Nu får jag bara inte glömma bort att spela på min keyboard.

Vet inte vad jag ville få ut med detta. Nu ska jag spela Bubble Shooter som jag blivit beroende av.

Hejsvejs!

Words don't come easily, when you get close I shiver

1 kommentar:

Anonym sa...

Gitarrberoende? Ja, tack!
Finns inte en stund då jag inte har ett gitarr-sug ;)