fredag 29 februari 2008

Bonde Söker Skvallertidning

By the way.

Jag har alltid tyckt att "Bonde Söker Fru" varit ett meningslöst program. Nu står jag ännu mer fast vi det. De verkar inte ens vara säkra på om det är barn är eller skilsmässa de väntar.

Jag var på Ica i dag och shoppade med familjen. När vi stod i kön så underhöll jag mig själv med att läsa på framsidorna av skvallertidningarna. Den första jag kollade in var Hänt Extra: "Tv-bonden Susanne i tårar, blev lämnad en vecka efter förlovningen". Min blick vandrade sedan vidare till Se&Hör: "Susanne och Per-Inge väntar tillökning. Susanne: Jag hoppas det blir en tjej".

Eller så var det bara skvallertidningarna som var korkade som vanligt. Jag ber om förlåtelse ifall jag blandade ihop era rubriker.

Bye!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA xD sjukt..

Anonym sa...

BONDESÖKER FRU ÄGER :O