tisdag 26 februari 2008

Extra stort studiebidrag?

I dag har jag varit helt otroligt trött, precis som i går. Kan inte sova på nätterna... I söndags kväll somnade jag vid ett, i går somnade jag någorlunda snabbt, men sover inte alls bra. Jag tänker för mycket och är nervös.

Jag var så trött i dag att jag jobbade matte extra hårt för att glömma att jag var trött. Matte av alla ämnen, den lektionen brukar jag ägna mig att skratta med Emelie och Helen, men orkade inte ens med det. Då är det illa. Uh, hemska dag!

Och jag är så irriterad på mitt hår att jag har lust att bara lkfdsfjsl. Jag vill klippa mig, vill ha kvar längden på håret så mycket som det går men just nu är det oerhört slitet. Det bara hänger! Synd bara att det ska vara så dyrt. Har inte råd med det just nu. Heh, kan alltid hoppas på att det blir ett extra stort studiebidrag denna gång, eftersom jag varit så duktig i skolan ;)

Nu ska jag halvsova lite, tänkte jag, see ya!

Inga kommentarer: