måndag 4 februari 2008

LYCKA!

I dag ser mina ögon lite mer normala ut = LYCKA! Jag är fortfarande förkyld, men är lite piggare ändå. Känns bra! Förhoppningsvis kan jag dra till skolan i morgon, får se hur jag mår i kväll.

Har precis skrivit klart mitt arbete om stress, känns skönt! Fick lite sistaminuten-tips av Sofie också via msn, tackar, tackar. Nu är det bara en uppsats och två rapporter kvar, dock har jag skrivit ungefär halva uppsatsen och lite på en av rapporterna.

På fredag blir det Melody Club! Ska bli kul, sedan på lördag fyller mamma 40 och då kommer en massa roligt folk hit (om jag inte smittat ner hela familjen till dess). Sedan är det bara en vecka kvar och efter det är det sportlov! Då ska jag till min kära Nawal. Något annat som är mindre kul är att jag ska till tandläkaren på tisdagen, klockan 9.30, men det får gå det också.

Förhoppningsvis kommer min blogg snart sluta handla om min förfärliga sjukdom. Håll tummarna!

Inga kommentarer: