torsdag 21 februari 2008

Harry Potta och Pottaordern

I can't sleep, 'cause there's a monster under my bed.

Trevlig dag i dag. Steg upp redan klockan halv 10, hjälpte Victor med Harry Potter - spelet, åt frukost, fastnade vid gitarren en halvtimme och blablabla... Tio i ett åkte jag in till Vimmerby och träffade på kära Mimmi. Vi fikade gottigottgott (kladdkaka med hjärt-strössel och varm choklad med grädde och chokladsås på det). Mycket trevligt!

Jag längtar till sommaren en massa. Vill fylla 18 och hitta på en massa roliga saker med en massa roliga människor. Massamassamassa.

Känner mig lite smått rastlös. Vill hitta på något! Ni som är villiga att göra något med mig är välkomna att göra det. Tycker faktiskt att det är segt med looov. Finns nada att göra. Sedan vill jag reda ut en massa också, som jag ska försöka ta tag i. Kanske redan i kväll.

Victor och jag har alltså skaffat Harry Potter och Fenixorden till hans Nintendo Wii. Skitkul! Lite förvirrande bara. Den där himlans Neville är typ borta! Jag måste ha tag i honom. Jag måste hämta något som har med någon läxa att göra som vi tydligen fått av Proffesor Sprout, och för att hitta det måste jag fråga Neville, för han är typ bäst i det ämnet. Och jag måste ha tag i det för att komma vidare i spelet också, Proffesor Sprout låter mig inte hämta ett par växter annars som jag måste fixa till en för att han ska kunna komma till DA-mötena. ÅH! Dumma Neville, han finns inte på marodörkartan heller! Aja, jag spelade trollkarlsschak mot någon idiot där också. Jag är helt säker på att jag vann, men ändå säger han att jag ska försöka igen och se ifall det skulle gå bättre. Fy på honom!

Hej då!

Inga kommentarer: